MADE FOR RESTAURANT
Konferencja hybrydowa
edycja CREATORS
26 października 2021

Może stacjonarnie, ale na pewno on-line MADE FOR Restaurant wraca na gastronomiczną scenę z nagrodami dla Kreatywnych Restauratorów, prezentacją najwytrwalszych partnerów biznesowych oraz badaniem „Kierunek Restauracja Przyszłości”, które ma szanse poukładać naszą nową rzeczywistość. Made FOR Restaurant „wraca na scenę” dosłownie i w przenośni, bo planujemy zobaczyć się na deskach Teatru im. Juliusz Słowackiego w Krakowie – mieście, które staje się synonimem jakościowej polskiej gastronomii i otwiera przed nami progi jedynej dzisiaj polskiej restauracji z gwiazdką Michelin. To miasto to też wysoka kultura, a z nią spotkamy się oglądając po konferencji spektakl „Jedzonko”.

MADE FOR RESTAURANT TO:

Myśl przewodnia

PO burzy przychodzi oczyszczenie i uporządkowanie. Taki jest cel jesiennej konferencji MADE FOR Restaurant. Niezależnie, czy uda nam się spotkać stacjonarnie, czy ponowie tylko on-line będzie to spotkanie w innej rzeczywistości biznesowej i społecznej. Jacy jesteśmy dzisiaj, po tylu trudnych doświadczeniach? Odważniejsi? Bardziej przewidujący? Otwarci na technologię? Ceniący swój wolny czas? Mam nadzieje, że ta konferencja odpowie na te pytania.

Jestem pewna jednego – dzięki pandemii zostaliśmy elastycznymi KREATORAMI swojej rzeczywistości. Najlepszych wypatrujemy, chcemy ich nagrodzić naszym stypendium biznesowym. Mam też nadzieję, że kreatywny warsztat dla przedstawicieli naszej branży, który realizujemy wspólnie z EIT FOOD i którego celem jest wypracowanie listy praktyk dla zrównoważenia biznesu, zabezpieczy nas na kolejne niepewne miesiące przed utratą równowagi w życiu, pracy i społeczeństwie.

Zapraszam też na sztukę teatralną JEDZONKO, bo naszej branży należy się kilka słodko-gorzkich słów.

Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.

Składowe konferencji

Premiera badania EIT FOOD
„Kierunek Restauracja Przyszłości”

Kreatywny warsztat liderów gastronomii opisujący rynek HoReCa przeprowadzimy wspólnie z Europejskim Instytutem Innowacji i Technologii Food. To największa europejska inicjatywa w zakresie innowacji w żywności, mająca na celu budowanie zrównoważonego sektora rolno-spożywczego odpowiadającego na wyzwania przyszłości. EIT Food realizuje ten cel m.in. poprzez wsparcie innowacyjnych przedsiębiorców i start-upów oferując szkolenia, mentoring, porad ekspertów, testowanie rozwiązań z liderami sektora czy wsparcie finansowe pozwalające na rozwój biznesu I wejście na nowe rynki. EIT Food również wspiera przedstawicieli sektora w implementacji bardziej zrównoważonych rozwiązać zgodnych z europejską strategią Farm to Fork.

EIT Food we współpracy z FOR Solutions realizuje działanie skierowane do reprezentantów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa), który bardzo ucierpiał w ostatnich miesiącach z powodu pandemii COVID-19. Proponowany program ma pomóc jego uczestnikom zidentyfikować istniejące dobre praktyki i wypracować nowe rozwiązania, które pozwolą im na odpowiedzialne i bardziej zrównoważone działania w przyszłości również w czasie pandemii lub innych kryzysów zagrażających prowadzonym przez nich typom działalności.

Premiera badania EIT FOOD
„Kierunek Restauracja Przyszłości”

Kreatywny warsztat liderów gastronomii opisujący rynek HoReCa przeprowadzimy wspólnie z Europejskim Instytutem Innowacji i Technologii Food. To największa europejska inicjatywa w zakresie innowacji w żywności, mająca na celu budowanie zrównoważonego sektora rolno-spożywczego odpowiadającego na wyzwania przyszłości. EIT Food realizuje ten cel m.in. poprzez wsparcie innowacyjnych przedsiębiorców i start-upów oferując szkolenia, mentoring, porad ekspertów, testowanie rozwiązań z liderami sektora czy wsparcie finansowe pozwalające na rozwój biznesu I wejście na nowe rynki. EIT Food również wspiera przedstawicieli sektora w implementacji bardziej zrównoważonych rozwiązać zgodnych z europejską strategią Farm to Fork.

EIT Food we współpracy z FOR Solutions realizuje działanie skierowane do reprezentantów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa), który bardzo ucierpiał w ostatnich miesiącach z powodu pandemii COVID-19. Proponowany program ma pomóc jego uczestnikom zidentyfikować istniejące dobre praktyki i wypracować nowe rozwiązania, które pozwolą im na odpowiedzialne i bardziej zrównoważone działania w przyszłości również w czasie pandemii lub innych kryzysów zagrażających prowadzonym przez nich typom działalności.

Prezentacje
TOP 10 Restauratorów
– Kreatorów

W maju wybraliśmy TOP 20 Restauratorów – Fighterów, a dzisiaj startujemy z nowym stypendium biznesowym, które przyznamy na jesieni. Spośród 10 TOP Restauratorów, którzy na scenie MADE FOR Restaurant przedstawią dokonania ostatnich trudnych miesięcy i dwóch lat, wybierzemy TOP KREATORA i to on zgarnie nagrody. Kandydatów zgłaszają Profesjonalne JURY, rynek i Ty! Poznaj zasady i dołącz do grona, tych najbardziej przedsiębiorczych, walecznych i pomysłowych w biznesie, których wystąpień wysłuchamy już 26 października.

Spektakl teatralny
Jedzonko

Teatr im. Juliusza Słowackiego to jeden z najważniejszych teatrów w Polsce. Jego wspaniała historia sięga 125 lat. To tutaj swoje największe dzieła wystawiał Stanisław Wyspiański, tu odbywały się prapremiery największych dramatów polskiego romantyzmu, tu debiutował Stanisław Ignacy Witkiewicz czy Krystian Lupa. Dziś, Teatr Słowackiego pod dyrekcją Krzysztofa Głuchowskiego to silne i bardzo prężnie działające centrum kultury, zapraszające do współpracy najważniejszych twórców z różnych dziedzin sztuki (sztuki wizualne, muzyka, film, taniec). Najważniejszy jest oczywiście teatr: teatr zaangażowany, poszukujący, stawiający na najważniejszych polskich reżyserów, ale nigdy nie zaniedbujący dialogu z widzem. Teatr współczesny, zakorzeniony w przeszłości i z odwagą patrzący w przyszłość.

Małopolski Ogród Sztuki to najnowocześniejszy budynek teatru, w którym silnie obecne są – oprócz teatru – także film, taniec, muzyka i sztuki wizualne. To przestrzeń poszukiwań i artystycznych eksperymentów, często na pograniczu sztuk. To przestrzeń otwarta, przyjazna, której sercem jest wspaniała, bardzo nowocześnie wyposażona, ale także posiadająca niezwykły klimat Scena MOS.

Spektakl teatralny
Jedzonko

Teatr im. Juliusza Słowackiego to jeden z najważniejszych teatrów w Polsce. Jego wspaniała historia sięga 125 lat. To tutaj swoje największe dzieła wystawiał Stanisław Wyspiański, tu odbywały się prapremiery największych dramatów polskiego romantyzmu, tu debiutował Stanisław Ignacy Witkiewicz czy Krystian Lupa. Dziś, Teatr Słowackiego pod dyrekcją Krzysztofa Głuchowskiego to silne i bardzo prężnie działające centrum kultury, zapraszające do współpracy najważniejszych twórców z różnych dziedzin sztuki (sztuki wizualne, muzyka, film, taniec). Najważniejszy jest oczywiście teatr: teatr zaangażowany, poszukujący, stawiający na najważniejszych polskich reżyserów, ale nigdy nie zaniedbujący dialogu z widzem. Teatr współczesny, zakorzeniony w przeszłości i z odwagą patrzący w przyszłość.

Małopolski Ogród Sztuki to najnowocześniejszy budynek teatru, w którym silnie obecne są – oprócz teatru – także film, taniec, muzyka i sztuki wizualne. To przestrzeń poszukiwań i artystycznych eksperymentów, często na pograniczu sztuk. To przestrzeń otwarta, przyjazna, której sercem jest wspaniała, bardzo nowocześnie wyposażona, ale także posiadająca niezwykły klimat Scena MOS.

PROGRAM KONFERENCJI

Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.

KAROLINA KAWKA-KOPER

kkawka@forsolutions.pl

REJESTRACJA I BILETY

WŁAŚCICIELE I PRACOWNICY RESTAURACJI
udział bezpłatny po wcześniejszej rejestracji

KONFERENCJA STACJONARNA
+ SZTUKA TEATRALNA JEDZONKO

  • liczy się kolejność zgłoszeń
  • po rejestracji otrzymasz zaproszenie, które upoważnia do wejścia na wydarzenie
  • Ilość miejsc ograniczona ze względu na obostrzenia związane z pandemią COVID-19

KONFERENCJA STACJONARNA
Tylko 100 miejsc

  • liczy się kolejność zgłoszeń
  • po rejestracji otrzymasz zaproszenie, które upoważnia do wejścia na wydarzenie
  • Ilość miejsc ograniczona ze względu na obostrzenia związane z pandemią COVID-19

KONFERENCJA
ON-LINE

  • liczy się kolejność zgłoszeń
  • po rejestracji otrzymasz zaproszenie, które upoważnia do udziału w wydarzeniu

Uwaga! Jeśli ze względu na obostrzenia, konferencja odbędzie się jedynie w wersji on-line organizatorzy zobowiązują się zapewnić zarejestrowanym dostęp do materiałów on-line.

DOSTAWCY I POZOSTALI PRZEDSTAWICIELE
RYNKU GASTRONOMICZNEGO

udział płatny

KONFERENCJA STACJONARNA
+ SZTUKA TEATRALNA JEDZONKO

200

w cenie:

  • zaproszenie, które upoważnia do wejścia na wydarzenie lunch
  • dostęp do materiałów on-line przez 30 dni

KONFERENCJA
STACJONARNA

150

w cenie:

  • zaproszenie, które upoważnia do wejścia na wydarzenie lunch
  • dostęp do materiałów on-line przez 30 dni

KONFERENCJA
ON-LINE

120

w cenie:

  • zaproszenie, które upoważnia do udziały w wydarzeniu on-line
  • dostęp do materiałów on-line przez 30 dni

Uwaga! Jeśli ze względu na obostrzenia, konferencja odbędzie się jedynie w wersji on-line organizatorzy zobowiązują się zapewnić kupującym dostęp do materiałów on-line i zwrócić różnicę w kosztach pomiędzy wydarzeniem stacjonarnym, a on-line.

MEDIA I PARTNERZY KOMUNIKACYJNI

AKREDYTACJA DLA MEDIÓW

Jeśli chcesz uzyskać akredytację na konferencję MADE FOR Restaurant TOP 10 Creators i sztukę teatralną ,,Jedzonko”, skontaktuj się z:

KAROLINA KAWKA-KOPER

kkawka@forsolutions.pl

Myśl przewodnia

Nowi liderzy – FIGHTERS

Przetrwanie ostatniego pandemicznego roku w branży gastronomicznej to wyczyn tylko dla prawdziwych „Fightersów". Zdecydowaliśmy się na przygotowanie kolejnej edycji wydarzenia MADE FOR Restaurant w hołdzie tym, którzy skutecznie zdefiniowali swoje biznesy na nowo, a nawet w trudnym rynku dostrzegli szansę na rozwój i zmianę. To są prawdziwi NOWI Liderzy, dzięki którym goście restauracji nie zapomnieli przez ten rok, co znaczą słowa ,,restauracja, menu, gościnność".

Pokażemy, jak przez ten czas zmieniło się oblicze gastronomii, jak zmienił się rynek pracy, oferta restauracji, czego oczekują goście i czy dotacje rządowe to pułapki, czy realna pomoc. Przedstawimy 20 case studies na scenie on-line oraz w e-raporcie. Spośród nich, subiektywnie, w gronie partnerów wybierzemy tego jedynego, który otrzyma nasze stypendium rozwojowe: pieniądze na dalszy rozwój, wizyty w ciekawych restauracjach oraz pakiet warsztatów.

Prawo głosu będę mieli również uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, która odbędzie się 20 kwietnia br. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, dzięki współpracy z naszymi partnerami, którzy wspierają branżę gastronomiczną z całych sił.

Dołączcie i bądźcie na bieżąco! Dzisiaj to szczególnie ważne.


Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.

Stypendium biznesowe
MADE FOR RESTAURANT CREATORS

Posłuchamy TOP 10 najbardziej kreatywnych Restauratorów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a spośród prezentujących, JURY oraz Uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, 26.10.2021 r. wybiorą najlepszego, który otrzyma m.in.:

  • 5 000 zł dla restauracji,
  • 2 000 zł w bonach zakupowych do sklepów Selgros Cash & Carry
  • system do rezerwacji stolików w restauracji – MojStolik.pl oraz tablet Lenovo wraz ze wsparciem marketingowym lokalu
  • miejsce na studiach podyplomowych – HoReCa Menadżer na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • warsztaty ufundowane przez Partnerów np. food, water, wine, tea pairing lub biznesowe
  • study tour zagraniczne lub krajowe i udział w prestiżowych kolacjach.

Stypendium biznesowe
MADE FOR RESTAURANT CREATORS

Posłuchamy TOP 10 najbardziej kreatywnych Restauratorów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a spośród prezentujących, JURY oraz Uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, 26.10.2021 r. wybiorą najlepszego, który otrzyma m.in.:

  • 5 000 zł dla restauracji,
  • 2 000 zł w bonach zakupowych do sklepów Selgros Cash & Carry
  • system do rezerwacji stolików w restauracji – MojStolik.pl oraz tablet Lenovo wraz ze wsparciem marketingowym lokalu
  • miejsce na studiach podyplomowych – HoReCa Menadżer na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • warsztaty ufundowane przez Partnerów np. food, water, wine, tea pairing lub biznesowe
  • study tour zagraniczne lub krajowe i udział w prestiżowych kolacjach.

JURY konkursu TOP 10 RESTAURATORÓW – Kreatorów
MADE FOR Restaurant

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,

Krzysztof
Głuchowski

Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >

Krzysztof Głuchowski

Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.

Ewa
Rzeszowska

EIT Food

Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i
czytaj więcej >

Ewa Rzeszowska

EIT Food

Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i międzynarodowe, a także lokalne, aktywności i eventy. Od lat związana z branżą foodową. Była managerka Targu Śniadaniowego oraz Food Lab Studio, organizatorka wielu wydarzeń, w tym m.in. dwóch edycji Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego. Działanie na rzecz odpowiedzialnej przyszłości jedzenia, zwiększenia świadomości konsumentów i większego zrównoważenia sektora spożywczego jest dla niej ważne od samego początku jej kulinarnej przygody, którą rozpoczęła w warszawskim ruchu Slow Food Youth.

Edyta
Brykała

Level +

absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedz
czytaj więcej >

Edyta Brykała

Level +

absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (krakowska Promenada), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 - 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji eventowej Sound of Music. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy serwis concierge 24/7 dla klientów premium private banking w Noble Banku. W ramach tej spółki zarządzała m. innymi Biurem Podróży Noble Concierge, organizowała wyjazdy korporacyjne typu incentive oraz liczne eventy. W środowisku gastronomicznym ceniona jako promotorka kulinariów najwyższej jakości, producentka m. innymi spektakularnego Wine&Food Noble, prestiżowej gali i zarazem jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce, który tworzyła i organizowała z powodzeniem przez 10 ostatnich lat. Jest entuzjastką networkingu. Posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). Aktualnie zaangażowana w dynamicznie rozwijającą się inicjatywę www.muzeumskarbnarodu.pl Ponadto, jako freelancer konsultuje i szkoli w obszarach: PR i event marketing marek luksusowych. Projektuje również działania potęgujące doświadczenie marki oraz buduje struktury obsługi klienta, spełniające wymogi serwisu premium. Swoje życie zawodowe dzieli z działalnością na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej. Jest wykładowcą Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim oraz członkiem Rady Programowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Będąc honorowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej, zasiada w Radzie Etyki przy SEB oraz Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim członkiem Jury MP Power Awards.

Maciej
Nowak

dziennikarz i krytyk kulinarny

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >

Maciej Nowak

dziennikarz i krytyk kulinarny

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.

Małgorzata
Minta

Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >

Małgorzata Minta

Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.

Daria
Pawlewska

KUKBUK

Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >

Daria Pawlewska

KUKBUK

Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.

Igor
Grzeszczuk

FOOD&FRIENDS

Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >

Igor Grzeszczuk

FOOD&FRIENDS

Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.

Marta
Glinka

Restaurantica.pl, Warsaw Foodie

Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >

Marta Glinka

Restaurantica.pl, Warsaw Foodie

Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.

Adrian
Łukaszewicz

Akademia im. Leona Koźmińskiego

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent W
czytaj więcej >

Adrian Łukaszewicz

Akademia im. Leona Koźmińskiego

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji. Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku HORECA.

ŁUKASZ
MODELSKI

DZIENNIKARZ I PISARZ

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

ŁUKASZ MODELSKI

DZIENNIKARZ I PISARZ

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Mariusz
Piórkowski

MojStolik.pl

Mariusz Piórkowski

MojStolik.pl

Maciej
Wroński

RATIONAL Sp. z o.o.

Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w
czytaj więcej >

Maciej Wroński

RATIONAL Sp. z o.o.

Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu GH w Duisburgu, a także Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA. Droga do RATIONALa wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 12 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL. Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne. Złota myśl: Rozwój biznesu gastronomicznego w Polsce podąża za, a nawet wyprzedza światowe trendy kulinarne. Jesteśmy Krajem wspaniałych Artystów tworzących dania, które wzbudzają zachwyt. Gastronomii przybywa stałych Klientów, ale rosną także ich oczekiwania. Nie jesteśmy wolni od wyzwań takich jak food wasting, brak wykwalifikowanych pracowników, rosnące koszty, czy ….. COVID 19. Rozwiązanie => RATIONAL.

Hanna
Wencka

Aviko HoReCa Polska

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >

Hanna Wencka

Aviko HoReCa Polska

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.

Emilia
Pożarowszczyk

SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Adam
Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >

Katarzyna Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.

Jolanta
Jurkowlaniec

DINETTE

To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristk
czytaj więcej >

Jolanta Jurkowlaniec

DINETTE

To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.

Malka
Kafka

Umamitu, Tel Aviv Urban Food

Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w
czytaj więcej >

Malka Kafka

Umamitu, Tel Aviv Urban Food

Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w firmie Food Quantum, specjalizującej się w tworzeniu marek żywności wegańskiej i budowaniu franczyzowych modeli gastronomicznych. Laureatka prestiżowej nagrody „Restaurateur of the year” wg Warsaw Insider. Ekspertka w zakresie planowania strategicznego, analizy trendów i marketingu w gastronomii. Fascynuje się społecznym kontekstem jedzenia. Zwraca uwagę na odpowiedzialność biznesu – jak prowadzić biznes zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i jako menedżerka. Obecnie zaangażowana w kreowanie startupu związanego z produkcją żywności roślinnej. Zaangażowana w działania na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki God Food. Boska Kuchnia. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka kulinarna do programów TV.

Maciej
Raczyński

SERWUS

15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii
czytaj więcej >

Maciej Raczyński

SERWUS

15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii technologicznych dla przemysłu spożywczego. Odpowiedzialny za rozwój biznesu na nowych rynkach oraz globalną ekspansję firmy Obram. Wprowadził polską technologię m.in. na rynki Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Południowej oraz Indii. W latach 2015-2017 odpowiedzialny za budowę strategii sprzedaży oraz zarządzanie portfolio produktów dla branży serowarskiej w grupie Tetra Pak. Aktualnie zajmuje się doradztwem biznesowym w procesach M&A związanych ze sprzedażą/zakupem podmiotów z branży spożywczej i produkcyjnej, równocześnie prowadząc i rozwijając markę restauracji Serwus. Szeroka znajomość rynku urządzeń produkcyjnych, produkcji maszyn oraz kompletacji linii technologicznych, głównie w obszarze produkcji sera. Duże doświadczenie w zarządzaniu zespołami i kierowaniu rozbudowanymi projektami, realizowanymi na całym świecie.

Katarzyna
Młynarczyk

Handelek i Rebread

Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieś
czytaj więcej >

Katarzyna Młynarczyk

Handelek i Rebread

Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieślnicza, delikatesy krakowskie i produkty śniadaniowe). W metodyce design thinking pracuje od 2014 roku projektując w ten sposób i rozwijając biznes. Ten obszar był między innymi tematem jej pracy MBA obroniona w 2019 roku. Obecnie poza współprowadzeniem konceptu Handelka i firmy konsultingowej z zakresu marketingu internetowego (Socjomania), pracuje również nad książką o Współczesnych Rzemieślnikach, która ukaże się w przyszłym roku.

Bartosz
Wilczyński

Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne

ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów
czytaj więcej >

Bartosz Wilczyński

Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne

ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów lokalnych. Doradza krakowskim szefom kuchni. Wyszukuje i poleca najlepsze lokalne produkty, promuje zapomniane, tradycyjne receptury. Konsultant i szkoleniowiec polskich winiarzy i serowarów w obszarze marketingu. Juror w konkursach serowarskich i winiarskich. Przewodniczący jury ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszy Ser na Wielkim SERwowaniu we Wrocławiu. Wykładowca Podkarpackiej Akademii Wina. Współautor wielu strategii marketingowych i rozwoju turystyki dla miast i regionów. Prowadzi degustacje, warsztaty i wizyty winiarsko-kulinarne. Współtwórca marki DESTYL – polskiej marki rzemieślniczych okowit. Współtworzy z Mają Dutkiewicz projekt mediowy RADIO KULINARNE - pierwszy podcast kulinarno-winiarski.

Michał
Graca

Winterhalter Polska

Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klie
czytaj więcej >

Michał Graca

Winterhalter Polska

Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klientów. Od ponad 6 lat jest zaangażowany w rozwój polskiej branży gastronomicznej z powodzeniem promując marką Winterhalter oraz ideę profesjonalnych systemów zmywania jako niezbędnego elementu wyposażenia nowoczesnej gastronomii, która na pierwszym miejscu stawia jakość, niezawodność oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Jego praca na co dzień to bliska współpraca z autoryzowanymi partnerami oraz klientami końcowymi. Prywatnie propagator zdrowego stylu życia oraz wytrwały wędkarz.

Rafał
Lankosz

Unilever

Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacj
czytaj więcej >

Rafał Lankosz

Unilever

Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacji produktowych dywizji spożywczej w krajach Europy środkowo-wschodniej. Obecnie na stanowisku Head of Marketing Unilever Food Solutions odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze HoReCa. Prywatnie miłośnik dobrych motocykli i dobrej kuchni.

Zbigniew
Czekryszew

Gourmet Foods

W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów
czytaj więcej >

Zbigniew Czekryszew

Gourmet Foods

W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów dystrybuowanych właśnie do tego sektora. Współpracuje z największymi sieciami hoteli, restauracji i prestiżowymi miejscami w Polsce. To organizator konkursu Barmańskiego Dilmah tea w 2007 roku oraz organizator I szkoły Herbaty w Polsce, o zasięgu ogólnokrajowym. Dwukrotny uczestnik International Tea School na Sri Lance. Był również organizatorem i jurorem w konkursie Dilmah Real High Tea Challenge w 2015 roku, skierowanym do restauratorów w ze wszystkich regionów Polski. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierników w zakresie wdrażania i promowania Food Pairingu.

Tomasz
Bąk

Citi Handlowy

Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomo
czytaj więcej >

Tomasz Bąk

Citi Handlowy

Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej oraz Bankowość i Rynki Finansowe na Uniwersytecie w Białymstoku. Od 2011 związany z Citi Handlowy, gdzie pracował w wielu obszarach: zaczynał jako Product Manager w Zespole Produktów Transakcyjnych odpowiedzialny za wdrożenia pierwszych w Polsce płatności mobilnych, od 2012 do 2014 na stanowisku Segment Development Managera odpowiadał za kompleksową ofertę dla klientów średniozamożnych, a w 2015 z centrali w Nowym Jorku kierował komercyjnym uruchomieniem tej oferty na rynkach azjatyckich, od 2015 do 2017 roku prowadził Biuro Projektów Bankowości Smart odpowiedzialne za transformacje sieci oddziałów banku, w końcu - od 2017 roku kieruje obszarem marketingu bankowości detalicznej. Prywatnie miłośnik podróży, kulinariów i sportu.

Monika
Pieczonka

Citi Handlowy

Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowoś
czytaj więcej >

Monika Pieczonka

Citi Handlowy

Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Od ponad czternastu lat z dumą pracuję w Citi Handlowy w obszarze marketingu, wsparcia sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Ostatnie lata mojej pracy w Citi Handlowy związane są z rozwojem programu lojalnościowego Citi Specials oraz organizacją wydarzeń dla klientów z segmentu private banking. W latach 2002 – 2007 pracowałam w Polkomtel S.A. jako Brand Manager oraz w obszarze klientów biznesowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora w departamencie Strategii Marketingowej i Planowanie. Pierwsze lata pracy w obszarze rynku kapitałowego w Danter Relacje Inwestorskie. Magister ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek Psychologia Zachowań Rynkowych. Pasjonatka żeglarstwa i nart.

Eksperci

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,

Ewa
Rzeszowska

EIT Food

Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i
czytaj więcej >

Ewa Rzeszowska

EIT Food

Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i międzynarodowe, a także lokalne, aktywności i eventy. Od lat związana z branżą foodową. Była managerka Targu Śniadaniowego oraz Food Lab Studio, organizatorka wielu wydarzeń, w tym m.in. dwóch edycji Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego. Działanie na rzecz odpowiedzialnej przyszłości jedzenia, zwiększenia świadomości konsumentów i większego zrównoważenia sektora spożywczego jest dla niej ważne od samego początku jej kulinarnej przygody, którą rozpoczęła w warszawskim ruchu Slow Food Youth.

Krzysztof
Głuchowski

Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >

Krzysztof Głuchowski

Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.

Ewa-Malika
Szyc-Juchnowicz

Malika, Machina Eats & Beats

Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika i Machina Eats&Beats w Trójmieście. Inicjatorka plen
czytaj więcej >

Ewa-Malika Szyc-Juchnowicz

Malika, Machina Eats & Beats

Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika i Machina Eats&Beats w Trójmieście. Inicjatorka plenerowych kolacji z cyklu „Solik z widokiem”-„Dinner with a view”. Autorka książki „Przyprawy” Polka urodzona i wychowana w Algierii. Harmonijnie łączy kuchnię francuską, w której wyrosła, egzotykę, w której się wychowała z polskimi najlepszymi produktami. Fascynuje ją ogień i związane z nim techniki gotowania, oraz przyprawy, które sklasyfikowała i opisała w swojej książce. Zajmuje się filologią kulinarną – poszukuje źródeł nazw, przepisów i smaków. Przez Gault&Millau dwukrotnie nominowana do nagrody Kobieta – Szef Kuchni( 2015, 2017). Finalistka I edycji Top Chef Polska. Lauretka Hermesa 2017 w kategorii Osobowość Roku w Gastronomii. Jurorka konkursów kulinarnych oraz uczestniczka wielu prestiżowych imprez kulinarnych polskich i zagranicznych: Transatlantyk, Noble Food & Wine, Gastreet Sochi, Gala z okazji 100 lecia odzyskania Niepodległości na zaproszenie Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku i inne, Gotowała z takimi sławami sceny kulinarnej jak Elena Arzak, Ana Ros, Massimo Bottura

Daniel
Pawełek

Ferment Group, Koneser Grill, Le Braci i inne

Właściciel pięciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Le Braci, Rozbrat
czytaj więcej >

Daniel Pawełek

Ferment Group, Koneser Grill, Le Braci i inne

Właściciel pięciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Le Braci, Rozbrat 20, Kieliszki na Próżnej i Koneser Grill). Przez ostatnie 12 lat rewolucjonizował polską i warszawską gastronomię wykorzystując swoje ponad 15- letnie doświadczenie zdobyte zagranicą do budowania nowoczesnej polskiej kuchni. Pasjonat dobrej kuchni i profesjonalnych restauracji, wizjoner. Posiada 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu restauracjami. Przez 15 lat pracował w Londynie, był general managerem m.in. w: The Dorchester hotel Grill Room, Sketch, Bank Restaurant Group. Po powrocie do Polski został dyrektorem w Klubie Polskiej Rady Biznesu prowadzonym w Pałacu Sobańskich. W 2011 r. otworzył Butchery&Wine, która jako jedyna restauracja w Polsce dziewięć lat z rzędu (2012-2020 r.) otrzymywała prestiżową nagrodę przewodnika Michelin - Bib Gourmand. W 2012 r. otworzył Brasserie Warszawską, która, jako druga restauracja otrzymała Bib Gourmand w 2014 r. (2014-2020 r.). Pod koniec 2015 r. otworzyła na warszawskim Powiślu Rozbrat 20 – restaurację casual fine dining pretendującą do *Michelin. W 2015 r. powstał pierwszy w Polsce wine bar - Kieliszki na Próżnej z możliwością zamówienia wszystkich win z karty na kieliszki, których obecnie jest ponad 240, a w 2016 r. powstał kolejny Kieliszki na Hożej. Pod koniec 2019 r. w Centrum Praskim Koneser Daniel Pawełek otworzył kolejne miejsce dla wielbicieli sezonowanego, jakościowego mięsa – Koneser Grill. ------ W trakcie lock downu 2020/2021 opracował koncepcje otwarcia nowego miejsca na warszawskiej scenie gastronomicznej. 15 maja 2021 r. w symbolicznym dniu zwolnienia obostrzeń covidowych otworzył - Le Braci. Restaurację z włoską kuchnią i filozofią La Dolce Vita. Miejsce, w którym goście cieszą się drobnymi przyjemnościami i wspólnie spędzonymi chwilami. Otwarcie Le Braci było najgłośniejszym otwarciem w rzeczywistości pocovidowej.

Marek
Stachowicz

Scoria

Marek Stachowicz w biznesie pracuje od roku 1985.Pracę zaczynał w rodzinnej firmie RYSTOR założonej w 1968
czytaj więcej >

Marek Stachowicz

Scoria

Marek Stachowicz w biznesie pracuje od roku 1985.Pracę zaczynał w rodzinnej firmie RYSTOR założonej w 1968 roku w Bydgoszczy, produkującej wyroby piśmienne. Od roku 1990 roku do chwili obecnej prowadzi w Polsce dystrybucję i logistykę dla japońskiej marki PENTEL, również producenta artykułów do pisania i rysowania. Po-covidowo otworzył restaurację Scoria w Bydgoszczy, finalizując tym samym pierwszy etap projektu, zainicjowanego kilka lat wcześniej. Prywatnie fan dobrej kuchni, gotowania, zagorzały kibic żużla.

Mariusz
Zawadzki

Mondo, Vinegre, TAPAS, Officyna

Od 10 lat tworzę miejsca, które zmieniają gastronomiczną mapę Trójmiasta. Każde z przedsięwzięć op
czytaj więcej >

Mariusz Zawadzki

Mondo, Vinegre, TAPAS, Officyna

Od 10 lat tworzę miejsca, które zmieniają gastronomiczną mapę Trójmiasta. Każde z przedsięwzięć opiera na się na ludziach, z którymi tworzę optymalną synergię, pozwalającą kreować miejsca kultowe. Mój osobniczy talent dzielenia się tym, co w biznesie najważniejsze, w połączeniu z talentami moich wspólników, przybiera realne wymiary w postaci miejsc jedynych w swoim rodzaju. Wspomnę tylko te najbardziej na dziś rozpoznawalne marki: TAPAS, VINEGRE, MAMMA MIA, MONDO, OFFICYNA. Każdy z tych konceptów ma swoje autonomiczne DNA, wyróżniające go w danym segmencie rynku gastronomicznego, ale każdy z nich ma również cechę wspólną, dla naszej kultury zarządzania, jaką jest szacunek dla człowieka. ____ Podążając za tą koncepcją , wdrożyłem w czasie pandemii projekt wspierający ludzi gastronomii, którzy na skutek obostrzeń, potracili swoje miejsca pracy, a ich rodziny stanęły przed widmem biedy. W wyniku analizy sytuacji ekonomicznej krajów z całego świata podjęliśmy decyzje o rekrutacji i organizacji akomodacji Szefów kuchni z takich krajów, jak Indie, Pakistan, Bangladesz, Tunezja - w naszych restauracjach. Na ten moment mamy 6 pierwszych szefów już w naszych strukturach. Projekt nasz przewiduje opiekę wielopłaszczyznową, pozwalającą na pełną asymilację w naszych warunkach i zakończoną sprowadzeniem rodzin szefów u nas pracujących, do Polski.

Paweł
Zyner

Anatewka i inne

,,Ma kilka restauracji w Polsce i jedną na Teneryfie. Kulinarne wspomnienia przywiózł z ponad 100 krajów.
czytaj więcej >

Paweł Zyner

Anatewka i inne

,,Ma kilka restauracji w Polsce i jedną na Teneryfie. Kulinarne wspomnienia przywiózł z ponad 100 krajów. Podróżnicza pasja Pawła Zynera zaczęła się w dzieciństwie od… podręcznika do geografii." - czytamy na stronie Puls Biznesu Po Godzinach. To podróżnik, właściciel Anatewka - Zyner’s Restauracje, biznesmen i Honorowy Konsul Republiki Austrii.

Mikołaj&Magdalena
Batorowie

Zakwasownia organic food & cafe

Magdalena i Mikołaj Batorowie od czterech lat wspólnie z rodziną prowadzą Zakwasownię – znaną już dob
czytaj więcej >

Mikołaj&Magdalena Batorowie

Zakwasownia organic food & cafe

Magdalena i Mikołaj Batorowie od czterech lat wspólnie z rodziną prowadzą Zakwasownię – znaną już dobrze, nie tylko na trójmiejskim rynku, rodzinną manufakturę, produkującą organiczne i ekologiczne zakwasy, kiszonki, dania kuchni roślinnej i wzbogacone napoje funkcjonalne. ----- OPIS Mieliśmy marzenie. Porzuciliśmy kariery „korporacyjne” na rzecz promowania zdrowia, którego podstawą jest pełnowartościowa, roślinna żywność. Nasza wizja zrodziła się buntu przeciwko tzw. „opcji wegańskiej” w menu wielu restauracji. Nie chcieliśmy dłużej być opcją w menu. Pragnęliśmy pysznej i zdrowej kuchni bez ustępstw i chodzenia na łatwiznę. To tu, przy ul. Norwida 2, połączyliśmy w jedna przestrzeń koncept restauracji, kawiarni i ekologicznych delikatesów. Od podstaw przemyślaną ideę uczynienia zielonej kuchni roślinnej głównym bohaterem menu realizujemy w oparciu o dania sezonowe. Dopieszczamy naszych gości teksturą, zapachem i smakiem proponowanych dań. Od kilku miesięcy działa powołana przez nas fundacja „Stacja Czułość” (@stacjaczulosc), której misją jest szeroko pojęta emocjonalna opieka nad pacjentami onkologicznymi – jej siedziba mieści się w genialnej przestrzeni Restauracji Zakwasownia. @zakwasownia_restauracja @zakwasownia @magdalenka.bator

Ewa
Voelkel-Krokowicz

Concordia Taste

Właścicielka i CEO Concordia Design - pierwszego w Polsce prywatnego centrum designu i kreatywności, które
czytaj więcej >

Ewa Voelkel-Krokowicz

Concordia Taste

Właścicielka i CEO Concordia Design - pierwszego w Polsce prywatnego centrum designu i kreatywności, które inicjuje szereg działań dla biznesu, dorosłych i dla dzieci działającego w Poznaniu (od 2011) i Wrocławiu (od lipca 2020). Concordia Design to jedyne w swoim rodzaju miejsce, które łączy działalność komercyjną i edukacyjną. Dla biznesu świadczy usługi doradcze oraz projektowania, a poprzez wydarzenia otwarte realizuje program edukacji. Wyjątkowy model biznesowy stworzony przez Ewę Voelkel Krokowicz stale się rozrasta i zmienia. Odpowiada również za powstanie i rozwój restauracji Concordia Taste oraz Słodowa, a także za działalność związaną z kulturą i sztuką realizowaną w ramach Przystani Sztuki oraz w Auli Artis. W marcu 2020 otworzyła również Lab150 - centrum badawczo rozwojowe o powierzchni kilku tysięcy metrów kwadratowych wyposażone w najnowsze technologie do prototypowania. Ewa Voelkel-Krokowicz działa w kilku stowarzyszeniach i organizacjach m.in.: Fundacja Liderek Biznesu, Wielkopolska Loża Biznesu, Rada Programowa Teatru Polskiego i Teatru Animacji w Poznaniu, FBN Polska, Rada Powiernicza Uniwersytetu SWPS.

Łukasz
Modelski

dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski

dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Beniamin
Bielecki

Bibenda

Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał
czytaj więcej >

Beniamin Bielecki

Bibenda

Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał w Warszawskich restauracjach oraz międzynarodowych wydarzeniach. Wcześniej prowadził firmę “Ma noże i może”, oferującą cateringi, pop-up eventy oraz kolacje. Jego doświadczenia w branży gastronomicznej (i nie tylko) nauczyły go solidności, dbałości o szczegóły i ciężkiej pracy.

Jolanta
Jurkowlaniec

Dinette

To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristk
czytaj więcej >

Jolanta Jurkowlaniec

Dinette

To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.

Jakub
Emanuel
Malec

Novotel Warsaw Centrum

Od lat związany z Grupa Hotelowa Orbis, Executive Chef w hotelu Novotel Warszawa Centrum, orędownik filozofi
czytaj więcej >

Jakub Emanuel Malec

Novotel Warsaw Centrum

Od lat związany z Grupa Hotelowa Orbis, Executive Chef w hotelu Novotel Warszawa Centrum, orędownik filozofii zero waste, który jako pierwszy w Polsce wprowadził w swoim hotelu kompleksowy program walki z marnotrawstwem żywności, osiągając przy tym wspaniale rezultaty. Od lat inspiruje i motywuje szefów kuchni do prowadzenia zrównoważonej kuchni i walki z marnotrawstwem.

Maciej
Nowak

Krytyk kulinarny, Polskie Zaklęte Rewiry

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >

Maciej Nowak

Krytyk kulinarny, Polskie Zaklęte Rewiry

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.

Tadeusz
Muller

ORZO i inne

Tadeusz Muller – konsultant branży restauracyjnej zajmujący się od 16 lat obszarem QSR, convenience, fast
czytaj więcej >

Tadeusz Muller

ORZO i inne

Tadeusz Muller – konsultant branży restauracyjnej zajmujący się od 16 lat obszarem QSR, convenience, fast casual, casual dining. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku kucharza w restauracji hotelowej Na Xamena na Ibizie, w sieci restauracji Meson Cinco Jotas w Madrycie oraz u boku znanego z filmów Almodovara szefa kuchni Abrahama Garcii (Viridiana). Przez ostatnie osiem lat prowadził sieciowe projekty w Polsce. Jego styl gotowania można określic jako fun dining. Pasjonują go współczesne, miejskie lokale neo bistro z popularnym jedzeniem na każdą kieszeń. Posiada wieloletnie doświadczenie jako food stylista oraz food fotograf przy dużych projektach komercyjnych. Współtwórca i współwłaściciel sieci restauracji Orzo. Odpowiada za sukces wielu znanych miejsc w których tworzył food koncept jak Aioli, Munja, Banja Luka, Momu, Stacja Mercedes, Fastie klopsikarnia, Costa Coffee Fly Dining, Orlen Stop Cafe 2.0. Właściciel Make Me Food firmy doradczo szkoleniowej tworzącej food koncepty restauracji. Obecnie pracuje nad stworzeniem food konceptu sport’s baru w Browarach Warszawskich dla Jacka Trybuchowskiego byłego COO Amrest. Ekspert gastronomiczny od dwunastu lat związany z branżą restauracyjną. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku kucharza w restauracjach hotelowych na Ibizie, w sieci restauracji Meson Cinco Jotas w Madrycie oraz u boku cenionego hiszpańskiego szefa kuchni Abrahama Garcii (Viridiana). Przez ostatnie sześć lat prowadził sieciowe projekty w Polsce. Pasjonują go współczesne, miejskie lokale neo bistro z popularnym jedzeniem na każda kieszeń. Posiada wieloletnie doświadczenie jako food stylista oraz food fotograf Współwłaściciel sieci restauracji Orzo. Odpowiada za sukces wielu znanych miejsc w których tworzył food koncept jak Aioli, Munja, Costa Coffee, Orlen. Właściciel Make Me Food firmy tworzącej food koncepty restauracji. Miłośnik adopcji zwierząt, zrównowarzonego rolnictwa i permakultury. Jest zadeklarowanym wyznawcą nutritarianizmu, czyli odżywiania się nastawionego na dobór produktów o najwyższej wartości odżywczej.

Sebastian
Bigaj

Folga

Sebastian Bigaj - restaurator, współwłaściciel krakowskich restauracji Awiw i Folga. Restauratorem jest od
czytaj więcej >

Sebastian Bigaj

Folga

Sebastian Bigaj - restaurator, współwłaściciel krakowskich restauracji Awiw i Folga. Restauratorem jest od 15 lat. Obecnie pełni rolę dyrektora restauracji Folga, która jest rodzinnym biznesem rodziny Bigajów. Sebastian pracuje w Foldze wspólnie ze swoim bratem, Szefem Kuchni i współtwórcą Folgi, Maciejem Bigajem. Prywatnie Sebastian jest tatą Uli i Jasia, a także amatorem biegania i triathlonu. Członek klubu triathlonowego Iron Dragon Triathlon, uczestnik zawodów IRONMAN.

Artur
Jarczyński

Der Eleffant, Otto Pompieri

Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do gr
czytaj więcej >

Artur Jarczyński

Der Eleffant, Otto Pompieri

Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do grona jego lokali należą: Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff`s, U Szwejka, Podwale 25 Kompania Piwna, St Antonio, Pod Wawelem, Sukiennice oraz Bazyliszek.

Ewelina
Sobiczewska

MojStolik.pl

W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjn
czytaj więcej >

Ewelina Sobiczewska

MojStolik.pl

W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjność biznesową, wprowadzam w świat nowej technologii, dzięki której już dzisiaj wspólnie budujemy społeczność Gości i Restauratorów w całej Polsce. Planuję i organizuję proces sprzedaży, pielęgnuję relacje z naszymi Partnerami i dążę do maksymalizacji efektów naszej współpracy, dbam o cyferki i tabelki.

Anna
Olszańska

bufet Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Anna Olszańska

bufet Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Michał
Oszczyk

Gourmet Foods

Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzia w
czytaj więcej >

Michał Oszczyk

Gourmet Foods

Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzia wielu konkursów barmańskich. Prowadził bary w Hotelu Mercure, Restauracji Blue Cactus i Iguana Lounge, T bar, Szósta Po Południu. Od lat związany z Międzynarodową Szkołą Barmanów i Sommelierów. Doświadczony konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w zakresie napojów gorących. W Gourmet Foods odpowiedzialny m.in. za projekty miksologiczne związane z herbatą, kawą i syropami, herbaciany foodpairing, spersonalizowane oferty dla klientów kanału HoReCa, warsztaty, prezentacje i szkolenia produktowe.

Monika
Pieczonka

Citi Handlowy

Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowoś
czytaj więcej >

Monika Pieczonka

Citi Handlowy

Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Od ponad czternastu lat z dumą pracuję w Citi Handlowy w obszarze marketingu, wsparcia sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Ostatnie lata mojej pracy w Citi Handlowy związane są z rozwojem programu lojalnościowego Citi Specials oraz organizacją wydarzeń dla klientów z segmentu private banking. W latach 2002 – 2007 pracowałam w Polkomtel S.A. jako Brand Manager oraz w obszarze klientów biznesowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora w departamencie Strategii Marketingowej i Planowanie. Pierwsze lata pracy w obszarze rynku kapitałowego w Danter Relacje Inwestorskie. Magister ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek Psychologia Zachowań Rynkowych. Pasjonatka żeglarstwa i nart.

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash & Carry

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash & Carry

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.

Rafał
Lankosz

Unilever

Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacj
czytaj więcej >

Rafał Lankosz

Unilever

Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacji produktowych dywizji spożywczej w krajach Europy środkowo-wschodniej. Obecnie na stanowisku Head of Marketing Unilever Food Solutions odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze HoReCa. Prywatnie miłośnik dobrych motocykli i dobrej kuchni.

Hanna
Wencka

Aviko HoReCa Polska

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >

Hanna Wencka

Aviko HoReCa Polska

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.

Adam
Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Michał
Graca

Winterhalter Polska

Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klie
czytaj więcej >

Michał Graca

Winterhalter Polska

Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klientów. Od ponad 6 lat jest zaangażowany w rozwój polskiej branży gastronomicznej z powodzeniem promując marką Winterhalter oraz ideę profesjonalnych systemów zmywania jako niezbędnego elementu wyposażenia nowoczesnej gastronomii, która na pierwszym miejscu stawia jakość, niezawodność oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Jego praca na co dzień to bliska współpraca z autoryzowanymi partnerami oraz klientami końcowymi. Prywatnie propagator zdrowego stylu życia oraz wytrwały wędkarz.

Katarzyna
Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >

Katarzyna Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Daria
Pawlewska

KUKBUK

Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >

Daria Pawlewska

KUKBUK

Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.

Rafał
Drobniak

Restauracja Sobremasa w AC Hotel by Marriott Kraków

Executive Chef w AC Hotel by Marriott Kraków, Rafał Drobniak to szef kuchni z pasją z prawie 20-letnim doś
czytaj więcej >

Rafał Drobniak

Restauracja Sobremasa w AC Hotel by Marriott Kraków

Executive Chef w AC Hotel by Marriott Kraków, Rafał Drobniak to szef kuchni z pasją z prawie 20-letnim doświadczeniem w restauracjach i hotelach, w tym kurortach (Czarny Potok, Hotel Heron) i hotelach międzynarodowych sieci w Polsce. Przez ostatnie cztery lata Rafał był Szefem Kuchni w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków, odpowiadając za 2 restauracje i centrum kongresowe dla ponad tysiąca osób. Posiada bogate doświadczenie w pracy z grupami międzynarodowymi m.in. arabskimi, indyjskimi i azjatyckimi, tworząc dedykowane menu oraz kierując się specjalnymi preferencjami i rekomendacjami żywieniowymi. Osobiście odpowiadał za kulinarne doznania uczestników licznych imprez okolicznościowych i prestiżowych bankietów, w tym cateringów dla Ambasady USA w Polsce, Prezydenta RP oraz kilku wydarzeń VIP odbywających się w Centrum Kongresowym ICE i Tauron Arenie w Krakowie. Współpracował z wieloma szefami kuchni i dietetykami drużyn sportowych, w tym z kilkoma pierwszorzędnymi polskimi drużynami piłkarskimi oraz Narodowymi Reprezentacjami Siatkówki USA, Kanady, Rosji, Francji i Niemiec. Zarządzał cateringiem Mistrzostw Europy w piłce ręcznej oraz Final Four Volleyball Champions League.

Dla kogo jest ta konferencja?

MADE FOR RESTAURANT 2020-21
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma biznesowa w Polsce

  • 5000 uczestników
  • 200 ekspertów z 15 państw
  • 16 edycji stacjonarnych i on-line
  • 45 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
  • 80 000 – zasięgi kampanii informacyjnych

MADE FOR RESTAURANT 2020-21
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma biznesowa w Polsce

  • 5000 uczestników
  • 200 ekspertów z 15 państw
  • 16 edycji stacjonarnych i on-line
  • 45 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
  • 80 000 – zasięgi kampanii informacyjnych

Dlaczego warto zarezerwować ten dzień
na spotkanie z Mistrzami Biznesu?

Spotkania z Nowymi Kreatorami

Program zbudujemy na studiach przypadków sukcesu. To będą spotkania „na szczycie” z tymi, którzy po mistrzowsku odnaleźli się w nowej kryzysowej rzeczywistości. Zapytamy ich o zmiany, które zaważyły na sukcesie? Czy były potrzebne? Co się zmieniło w stosunku do czasów sprzed pandemii? Jak się przygotowują do restartu i czy czują się dzisiaj bezpiecznie biznesowo?

Relacje z kraju

Poznasz sposoby na przetrwanie, które wdrożyli w swoich biznesach uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej w Polsce.

Odpowiedzi na pytania 

Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi dostawców, ekonomistów i specjalistów ds. nowoczesnej komunikacji z Gośćmi.

Poznasz blogerów

To oni są głosem lokalnych społeczności, które dzisiaj w dobie koronawirusa rządzą rynkiem gastro. Nie ma turystów zagranicznych, biznesmenów, studentów i innych grup, które zmieniły swoje zachowania konsumenckie. Restauracjom zostali lokalni goście, sąsiedzi, wierni fani. Posłuchajmy, co im dzisiaj wadzi, a co imponuje, jak postrzegają obostrzenia i ich stosowanie w restauracjach oraz jakie zmiany zaobserwowali na rynku?

Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant

Zwycięzca otrzyma atrakcyjny pakiet możliwości rozwojowych: biznesowych i marketingowych, ufundowanych przez Partnerów konferencji. Razem zdecydujemy, kto otrzyma tytuł NAJMOCNIEJSZEGO GRACZA NA RYNKU.

Kierunek Restauracja Przyszłości

Jaka będzie nowa definicja restauracji? Poznasz wyniki badania EIT Food nt. zrównoważonego rozwoju w restauracjach, praktyk, dzięki którym restauracja może prowadzić działania społecznie odpowiedzialne i uzyskiwać korzyści biznesowe. Dowiesz się, jakie koncepty gastronomiczne już działają w duchu less waste i sustainability i dlaczego się im to opłaca!

Poznasz „nowy” RYNEK

Zmiany warunków rynkowych, w jakich przyszło nam dzisiaj działać, podatki, polityka Państwa i Unii Europejskiej, trendy oraz perspektywy oraz czy warto zostać w branży? Chcesz wiedzieć?

GASTRO NOWOŚCI

Dowiesz się, co nowego pojawiło się na rynku. Produkty, usługi, ceny. Rynek kipi od nowości i zmian również w zachowaniach i ofertach dostawców, którzy próbują dostosować się do oczekiwać restauracji i ich gości.

Grupa na Facebooku
SOLUTIONS FOR RESTAURANTS

Utworzyliśmy specjalną grupę dla  Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants

To platforma służąca przekazywaniu bieżących  aktualności oraz informacji na temat wsparcia  branży w tych trudnych czasach.

Bo jeśli mamy przetrwać ten czas,  to tylko RAZEM.

#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants

Grupa Solutions for Restaurants

to ponad 2400 osób

Grupa Solutions for Restaurants

to ponad 2400 osób

Grupa na Facebooku
SOLUTIONS FOR RESTAURANTS

Utworzyliśmy specjalną grupę dla  Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants

To platforma służąca przekazywaniu bieżących  aktualności oraz informacji na temat wsparcia  branży w tych trudnych czasach.

Bo jeśli mamy przetrwać ten czas,  to tylko RAZEM.

#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants

Portal branżowy
FORTALKS.PL

Portal branżowy FORTalks.pl

Tu znajdziesz wywiady i artykuły nt. tej konferencji

PORTAL BRANŻOWY FORTALKS.PL
TO PONAD 2580 UNIKATOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Definiujemy nową rzeczywistość

  • W naszych poprzednich konferencjach MADE FOR Restaurant on-line wzięło udział ponad 1850 praktyków z całej Polski.
  • Podejmujemy inicjatywę wspierającą merytorycznie polskich restauratorów
  • Zbieramy grono najsilniejszych firm/mecenasów, którzy nie opuszczają statku w obliczu trudnych  wyzwań
  • Zbudujemy zespół ekspertów, najlepszych w kraju praktyków, którzy odpowiedzą na pojawiające  się pytania i palące problemy branży
  • Merytoryczny program konferencji powstanie we współpracy z restauratorami z całej Polski –  kampania gromadząca pytania i problemy branży

GASTRO-PAMIĘTNIK Z PANDEMII 2020-2021

E-BOOK ,,GASTRO-PAMIĘTNIK z pandemii 2020/21”, który powstał przy współpracy merytorycznej z najlepszymi i najwaleczniejszymi restauratorami i przedstawicielami branży HORECA w Polsce i który udostępniliśmy po ostatniej konferencji MADE FOR Restaurant on-line, 20.04.2021 r.

MATERIAŁY POKONFERENCYJNE

  • Owocem konferencji będzie kompendium wiedzy i wskazówek dla restauratorów, jak działać w trakcie epidemii i przygotować się do restartu, na bazie przedstawionych CASE Studies.
  • Materiały (nagrania, prezentacje) będą dostępne w sieci przez miesiąc od dnia konferencji.
  • Bezpłatny miesięczny dostęp dla uczestników konferencji i wszystkich restauratorów, którzy się zarejestrują.
  • Pakiet ofert pomocowych od naszych partnerów, wysłany do uczestników konferencji.

ORGANIZATOR

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY STRATEGICZNI

PARTNERZY

PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI

TAK BYŁO W KWIETNIU 2021…

ZOBACZ ROZMOWĘ MACIEJA NOWAKA Z KRZYSZTOFEM GŁUCHOWSKIM
Z ZAKLĘTYCH REWIRÓW KRAKOWA

Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą

Jakub Owczarczyk, BAGSTAR

MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce

Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR, SM Spomlek

Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia

Daniel Pawełek, restaurator, Ferment Group

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach, (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki, (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.

Isabella Poti, Bros’ (Włochy)

MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Stanisław Magdij, Bierhalle

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

AGNIESZKA MAŁKIEWICZ

am@forsolutions.pl

[WP-Coder id=”3″]